Äntligen!? :D

Hah nu ska jag lägga in lite modellerbilder som jag och Sara tog, håller ju alltid vad jag lvoat. Och juste! Idag på gympan hade vi höjdhopp. Hon kom lite snett in på ribban och flög ner i marken med huvudet före :( Sen satt hon i omkländningdrummet resten av idrotten. Först kunde vi inte få någon kontakt alls med henne men sen gick det. Ni kan läsa här vad som hände efter: http://saraskz.blogg.se/2012/february/vart-pa-akuten.html Jag gick hem med Sanna idag. Vi tog först mellis och sen ringde Clara hennes granne. Vi gick då ut och åkte pulka i en backe vid skolan. Det var ganska kul, men varje gång vi är hemma oss Sanna ringer typ Clara eller Alex (Alex är en annan granne och både Alex och Clara är ungefär lika gamla som jag och Sanna) och vill leka. Det kan vara lite jobbigt ibland för då känns det lite som att vi inte kan leka själva så mycket. Sanna om du ser det här, bli inte ledsen eller så då, för jag menar inget illa :) Men iaf godnatt nu ska jag sova, sorry för SKITDÅLIG update idag lovar att jag ska bli bättre! Här e bilderna :love:
Godnatt! :love:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback