DAGENS VILL HA....

DAGENS VILL HA: God mat...

DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, vita kortstrumpor och en rosa och vit randig tröja.

DAGENS SMINK: Mascara

DAGENS FRISYR: Sidbena

DAGENS HÄNDELSE: Jag, Sanna och Jonathan spelade bollpingis på fritidsgården haha. Vi skrattade så mycket så att jag och Sanna nästan kissade på oss :') HAHAHA OMG!

DAGENS LÅT: Single ladies, med Beyoncé
DAGENS PLANER: Läxor...
DAGENS SAKNAD: Bloggen:love:
DAGENS DUMMASTE: Max!! Ja han går i våran klass och han typ "älskar" drakar, fantasiland osv. Men iaf, vi kollade på någon film om Vasa, och precis när våran fröken satte på den så kom han kutande mot sin stol och jag och Sara satt precis nedanför. Han snubblade på stolen och ramlade över oss, han knäade sara på låret och armbågade mig på läppen :( Det var ju lite klantigt men han sa inte ens förlåt?? -.-

DAGENS SJUKA: Hostig och hes

DAGENS DROG: Jag har ALDRIG och ska ALDRIG ta droger

DAGENS ROLIGASTE: Att ALLA ramlade för det var så halt, ingen gjorde ju illa sig och det såg sååå kul ut! :D

DAGENS FAVORIT: Sanna :love:

DAGENS KÖP: Nada

DAGENS GODIS: Inget, har godisförbud
DAGENS HUMÖR: Flamsig :D
DAGENS ORD: Kissar-på-mig

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback