Hmm...

He hej jag ahr inte kunnat blogga sen sist för jag hade verkligen fullt upp med stilarna haha. Sen när jag inte hade så mycket kvar att göra så skulle jag blogga lite men då tog pappa datan och bah: Nej nej nej blah blah blah. Sen åkte vi till kalaset. Det var sjukt kul men en klänning fastnade i blixtlåset så vi behövde klippa i den :( Men sånt händer, det går att sy som tur är :thumbup: Men aja, när vi kom så var det lite mingel och så. Men sen var det dags haha... Här ser ni i vilken ordning och så stilerna var i:
1. Kock
2. Småbarn
3. Cowgirl
4. Cool
5. Fjortis/Diva
6. Prinsess
7. Valfri (Vi valde glittertjej och jag var med Sanna)
Vi kom tvåa och Julia Ricci var med Fanny och dom vann såklart, det var ju Julia Riccis kalas och hennes kusiner var domare... Men aja!
Haha vi körde "Hela havet stormar" på slutet två gånger, båda gångerna kom jag och Alva till final, första gången vann Alva och andra gången vann jag.
Sötnosar hihi!
Emma...
Små söta ungar!
Snyggt
Aww!
Diva/Fjortis stilen
Snygga Gina!
Gott med glass!
Haha mustach
Rebecka lånade min hatt.
Ailien haha
Snygging där!
Jag tänker: "Kom igen skynda jag vill ha tårta nu" haha...
?
Snygga asså!
To sweet :love:
Sara och sina "pompoms"
OMG så söt!
Nästan alla
Men usch haha!!

Kommentarer
.

Julia N får inte vara med på bloggar...



2012-02-19 @ 20:36:38
Livia

okej, vem är det från??



Blogg: http://liwisens.blogg.se/
2012-02-20 @ 15:56:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback