Jobbigt...?

Jag kommer verkligen inte på något att göra? Så hittade lite onödiga frågor haha:
1. vad heter du? - Fanny
2. har du sett din bästa vän gråta? Jaa
3. har du gråtit över en kille/tjej? Jaa
4. har du fått någon komplimang idag? ehhh tror det
5. bor din mamma och pappa tillsammans? Jaa och det e jag glad för
6. är du polare med grannarna? Typ fast den jag känner av mina grannar hon e en typ nörd som e 10 år.
7. hur många förhållanden har du haft? det blir väl 2,3,4... vet inte
8. gillar du någon just nu? Ja hihihi
9. senaste piercingen? Inga...
10. vart åkte du sist du reste? Bornholm
11. bög eller lebb? haha vaddå? om jag gillar bögar eller lebbar? Inget egentligen, men om jag måste välja, bögar i sånna fall tror jag...
12. har du däckat/spytt för du druckit? Vet inte kommer inte ihåg...
13. vad har du för telefon?  Nokia (I hate den 3x()
14. har du täckt någons hus med toa-papper? Nej
15. suger det här? Neej as kul :D
16. har du varit på stranden? Jaaa
17. vem är din bästis? Julia R-L <33
18. vem träffar du mest av dina kompisar? Julia N hon tvingar mig att ta med henne hem till mig hahaha
19. har du bra syn? Tror det har inte glasögon i alla fall
20. har du varit på ett party? Jaaa många gånger
21. vilket är ditt favoritdjur? Kanin, Katt, Hund, Mini gris.... och många mer
22. vilken är din favoritfärg? Grön, vit , svart och lite mer
23. det bästa bröllop du varit på? Har inte varit på så många men vet inte
24. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? JAA lätt
25. var är dina syskon just nu? Skolan me sin såkallade "Kompisar"
26. hur är din dröm tjej/kille? Gissa det nii
27. vilken tid gick du upp imorse? klockan 6.... (var lucia i skolan som börja kl kvart över 7)
28. vad ska du göra i helgen? Jaa venne men det ska nog bli kul i alla fall
29. vad står det i fjärde smset i din inkorg? Ja klart det var han och han hörde allt pinsamt...
30. vad står det i fjärde smset i din utkorg? Men shit ofta gjorde du det?
31. vad har du för kläder på dig just nu? svarta mjukisbyxor och tomteluva hihi
32. vad har du för färg på ditt hår? bästa färgen BRUN/GULD tycker jag!!
33. vad gjorde du igår? Jag hade skit trist hemma..
34. vad är det första du gör på morgonen? Kollar på tv och käkar frukost typ som alla andra
35. vad ska du göra efter det här? spela MSP!! Bästa spelet ever <333
36. tänker du på någon viss person just nu? Såklart mig sj vem annars?
37. vad är klockan just nu? 16.55 prick
38. katter eller hundar? HUND
39. har du varit kär i en lärare? ehh neej fan hur kan man vara käri en lärare?
40. vad längar du mest efter till sommaren? bada, sola, gröna lund, sommarlov m.m
41. vad önskar du dig i julklapp? Iphone 4 (kommer kanske få vi kollar efter ny mobil och jag stå fast vid mitt beslut, IPHONE 4)
42. sommar eller vinter? Sommar fller år då
43. bästa låten? Tonight Tonight äger!!!
44. bada eller sola? BADA!!!!
45. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? Jaa
46. vill du dö? Neej vem fan vill inte spara på livet?
47. din senaste puss?  venne?
48. Ångrar du den? JAG venne?
49.Känner du nån som ska flytta? Ja Rebecka i min klass snyft men hon ska faktst inte fyltta så långt.
50.Var detta kul? Jadå, alltid. ;D

1. vad heter du? Livia

 


2. har du sett din bästa vän gråta? Ja

 

 


3. har du gråtit över en kille/tjej? Ja det har jag säkert

 

 


4. har du fått någon komplimang idag? Nej, jag är hemma och e sjuk

 

 

5. bor din mamma och pappa tillsammans? Ja och det e jag glad för

6. är du polare med grannarna? Ja

 

 


7. hur många förhållanden har du haft? Räknas dom på dagis? HAHAHAHAH nej men om man inte räknar med dom på dagis så blir det ungefär 8 stycken...
8. gillar du någon just nu? Ja

 

 

9. senaste piercingen? Ingen, men har hål i öronen

 

 

10. vart åkte du sist du reste? Thailand, ska till Frankrike snart

 

 


11. bög eller lebb? Inget av det, men om jag verkligen MÅSTE välja så tar jag nog bög hah...

 

 

12. har du däckat/spytt för du druckit? Nej jag har aldrig druckit alkohol

 

 


13. vad har du för telefon?  Sony Ericsson W595 men ska få en Iphone snart :D Så här ser min mobil ut:

 

 


14. har du täckt någons hus med toa-papper? Haha nej, men skulle vilja!

 

 

15. suger det här? Nej, för jag har tråkigt...

 

 

16. har du varit på stranden? Ja

 

 

17. vem är din bästis? Alessandra Fortuna :love:

 

 


18. vem träffar du mest av dina kompisar? Alessandra

 

 

19. har du bra syn? Ja, jag har inte glasögon iaf

 

 


20. har du varit på ett party? Ja, många gånger
21. vilket är ditt favoritdjur? Hund, katt eller häst

 

 

22. vilken är din favoritfärg? Svart, rosa, turkos, limegrön, mm.

 

 

23. det bästa bröllop du varit på? Kommer bara ihåg att jag har varit på ett, men det var min morbrors

 

 


24. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja

 

 

25. var är dina syskon just nu? Skolan

 

 


26. hur är din dröm tjej/kille? Lång, brunt hår, stark, snygg, söt, snäll, hjälpsam, och mer som jag inte orkar skriva men det finns bara en sån

 

 


27. vilken tid gick du upp imorse? OMG haha, vaknade på natten någon gång och var sjukt varm, sen vaknade jag av min mobil som var på väckning klockan 06:20. Sen kom pappa in till mig klockan 7.
28. vad ska du göra i helgen? Åka till Frankrike

 

 

29. vad står det i fjärde smset i din inkorg? Det vill jag inte säga, det är personligt

 

 

30. vad står det i fjärde smset i din utkorg? Svara då!!

 

 

31. vad har du för kläder på dig just nu? En vit lång sovtröja och en hoodtröja

 

 


32. vad har du för färg på ditt hår? Brunett

 

 


33. vad gjorde du igår? Var på skolan

 

34. vad är det första du gör på morgonen? Klär på mig, äter frukost, åker till skolan

 

35. vad ska du göra efter det här? Fixa stardollrummen tror jag, adda mig, jag heter: Cool_Yo

36. tänker du på någon viss person just nu? Ja, Alessandra, vi skulle ha lekt efter skolan idag :(

 

 

37. vad är klockan just nu? 16.00

 

 

38. katter eller hundar? Båda

39. har du varit kär i en lärare? Nej

 

40. vad längar du mest efter till sommaren? Sola, bada, SOMMARLOV, Gröna Lund mm.

 

 

41. vad önskar du dig i julklapp? Haha, det e ju långt till jul...

42. sommar eller vinter? Åh, båda e nice men måste nog säg sommar

 

 

43. bästa låten? Många! Men Tonight Tonight med Hot Chelle Rae e bra

44. bada eller sola? Nästan lika bra, men bada e roligare

 

 


45. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? Ja

 

 

46. vill du dö? NEJ

 

 

47. din senaste puss? Kommer inte ihåg

 

 

48. Ångrar du den? Vet inte men det tror jag inte

 

 


49.Känner du nån som ska flytta? Nej, men Rebecka i min klass har nyligen flyttat

 

 


50.Var detta kul? Jaa sådär, det tog iaf 25 minuter...

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback