:love: Ellilnor :love:

Ahh vad skönt att komma hem haha. Nej men jag, mamma, Frida och två kompisar (som e syskon, en på 6 och en på 8 år) har varit och bowlat. Har inte kunnat blogga nu heller, hade fullt upp med att ta hand om han som e 6 år. HAHA han typ flamsade omkring ALL THE TIME. Men det var kul, jag kom tvåa och Elina kom 1:a. Jag fick en strike men den räknades inte för det blev sista gången annars skulle jag ha vunnit ;) Men aja så blir det ibland. Nu har vi lagt ut ett lila tyg på golvet i mitt rum så där leker Wilmer med sina djur, men nu börjar han tröttna. Men iaf, Ellinor som "gästbloggar", du är jätteduktig och vill att du ska fortsätta "gästblogga" för det får upp statistiken ännu mer! :love: Kärlek till dig!
Såå fina jag och speciellt Wilmer är haha, när vi bowlade så bowlade han typ 4 gånger och sen satt han där och lekte med massor med djur som han hade med sig haha aww så gulligt :')
Hejdå! :love:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback