Pluggat och klart! :D

Har nu pluggat så mycket så ni fattar inte! Har ju kemiprov imorgon... (SUCK) Okej... Inte så kul men ändå skönt att ha plugat lite i alla fall. Har också gjort det där jävla skolvalet nu! Så skönt!!! Det blev:
1. Helenelund
2. Edsbergs sportklasser (som jag kom in på)
3. Utbildning Silverdal.
Men imorgon ska jag och Sara typ gå hem dirket nästan och sen gå till gateau och fika, typ sitta där och mysa. Nice asså! Sen går vi typ hem till mig och hänger. Ska fixa klart en header till henne som jag lovade...
Hehe på tal om lova, lovade ju er att lägga in bilder från i förrgår hehe... Men jag håller vad jag lovar så jag ska göra det IKVÄLL! Men först måste jag bara dusha, bädda sängen och byta om. Tar som mest 20-25 min.
-See you later alligator!
-In a while crocodile!
:thumbup:
PS: Vi hade "pubertetsprat" med skolsystern för andra gången idag, vi såg nån film om typ vad som händer i puberteten och typ lite om sex Killarna kollade typ in men ändå dom får skylla sig själva för dom ska se samma film och då har dom ju typ sett nästan hela haha.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback