Sammanfattning... :D

Dom sista två mtcherna förlorade vi oxå :( Men jag gjorde världens snyggaste mål! Ni skulle ha sett det haha... Nej men allvarligt. Nika passade mig på avsparken, jag tog bollen, dribblade förbi hela försvaret och sköt. Det var fakiskt så :blush: Det var ju våran första cup för i år dessutom, och den var ju 5-manna och inomhus! Men den cupen var bara uppvärmning haha ;) Sanna kommer till mig ungefär 10:30 imorgon. Eller hon ska gå hemifrån 10:00 och det tar väl ungefär en halvtimme att gå tror jag...? :question: Nu mår jag lite illa och har lite ont i magen men jag tror och hoppas att det går över över natten men jag fixade ju lite med käder så det kanske var därför. Men imorgon har vi studiedag :thumbup: Sanna och Fridas kompis kommer hit och mamma är hemma imorgon så vi ska ta med oss matsäck. skriskor och åka på Norrviken. Lägger upp lite fler bilder från idag imorgon. Tar såklart med mig kameran imorgon också. Godnatt med er!!!! :love:
Pussss :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback