Täby C med Sanna...!

Alessandra e min Bff och vi gör typ allting tillsammans? Men det e bara bra för hon e bäst! I torsdags var det öppet hus på hld (Helenelundsskolan) för dom som ska byta skola. Det verka ju bra iof men betydligt större än det verkar! Jag följde med Sanna (hon kallas så) hem för att sen åka till hld. Vi åkte dit med hennes mamma men sen så kom mamma dit oxå. När vi kom dit var det "information" i aulan. Efter det fick man gå runt och kolla lite. Det blev ju ofc så att vi fikade fast vi egentligen inte skulle det... Vi träffade en annan tjej där som heter Sara och hon e supersnäll och äger på att åka skidor... Men sen kom "killarna" dit och då blev det att vi pratade lite med dom. Saras lillasyster störde oss typ hela tiden så vi hann inte prata så mycket men sen var det dags att åka hem. :( I går (fredag) följde jag med Sanna och hennes mamma till Sollentuna C. Hon skulle handla och vi skulle "kolla lite", men det blev inte så för först skulle vi vänta på min mamma i 25 min? Nej men iaf minst 15 min. Då var vi utanför Assesorize. Sen gick vi till ICA för vi skulle vänta på Sannas mamma. Men sen hann vi tyvärr inte mer och både jag och Sanna blev ty jätteledsena, så Sanna frågade sin mamma om vi kunde åka till Täby C idag och om jag kunde följa med såklart... DEt var jättekul och fick med mig lite saker hem iaf. Först gick vi runt och kollade lite och sen köpte vi lite saker. Ni får se snart för jag ska lägga upp lite bilder och så. Men sen efter det när vi vart klara med köpandet skulle vi egentligen fika på Ben and Jerry's glasskiosk där. Men det hann vi inte och då blev Sanna lite irriterad, inte på mig men ändå. 1 kula där kostade typ 29 spänn, 2 kulor 39 spänn och tre kulor 49 spänn... Så det var ganska dyrt men någon gång ska jag dit! Vi åt på nån Tacosak, jag och Sanna åt bara naccoships med tre olika dipper. Den som skulle vara salsa-sås smakade vatten :P men då såg vi att det fanns någon sorts 5D reklam sak där som man kunde pröva på 5D bio men det hann vi inte och dessutom vet jag inte hur mycket det kostade, om det kostade. Men aja ni får se lite bilder snart.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback