Fortfarande ursämst på rubriker

Haha det blev inte att jag gjorde bullarna så jag ska bara göra ett snabbt inlägg, då tänkte jag att jag kunde göra den här lite snabbt innan jag börjar med bullarna:
1. Vad är din absoluta önskejulklapp?
2. Har du hunnit med något nytt och riktigt spännande i ditt liv år 2011?
3. Har du börjat följa någon ny TV-serie detta året?
4. Vad har du haft för klädstil under årets gång?
5. Finns det något du längtar till extra mycket som ska inträffa år 2012?
6. Vilken film har du uppskattat mest i år?
7. Vad blir ditt nyårslöfte (om du tänker avge något..) ?
8. När blev du klar med årets julklappsshopping?
9. Vad är din absoluta favorit på julbordet?
10. Hur fick du reda på att tomten inte finns?
11. Vilken är din bästa jultradition?
12. Blir/blev det en lugn eller galen nyår?
13. Har du gjort något riktigt dumt under det gångna året?
14. Tar du med dig någon lärdom från detta år, till det nya året?
15. Hur firade du din födelsedag?
16. Hur ska julen firas/hur firade du jul i år?
17. Aladdin eller Paradis?
18. Vad kommer du att skåla med vid tolvslaget?
19. När blev du som mest glad/arg detta år?
20. Har du varit snäll i år?
Vi hörs när jag har bakat bullarna!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback