Har vart på yoga!

Japp jag vart på yoga nu med Frida och hennes kompis Fredrika. Jag skrev fel igår för jag var så himla trött haha... Det var roligt men ganska svårt och det var en annan tjej där, hon hette Tyra tror jag hehe... Men iaf det var roligtast att göra parövningarna, dom var svåra men jätteroliga att göra. Men vet ni vad jag gjorde imorse då? Tonade håret! Mörkare... Men det blev bra, jag blev nöjd :thumbup: Pappa frågade mig och Frida imorse om vi ville tjäna pengar. Vi bah: Ja såklart! Då sa han att vi kunde göra ett blocket konto och ta bilder p ågrejer som ska säljas och sen lägga ut annonser. Vi har tre veckor på oss, annars kör han det till tippen :( Men det ska vi nog hinna på, jag ska börja lite redan nu men först jag hjälpa mamma att fixa lite, för vi ska ha gäster, typ släktkalas för mig jag fyller ju år på onsdag :D Men OM jag hinner tänkte jag göra lite "hemma spa". Men här är före och efterbilder på toningen:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback