@ home!

Nu har jag gjort läxan, för den är till imorgon och jag hinner inte ikväll tror jag + att jag har två läxor till som ska vara inne på torsdag. Men nu ska jag sticka på konståkning och vi ska öva inför vårshowen tror jag. Men aja jag tror att jag kommer fixa lite mål med bloggen som jag ska ha klarat av varje dag. Och dom får ni se när jag har kommit hem för jag hinner inte skriva alla dom nu haha... Och när jag kommer hem ska jag också visa presentera och avsluta tävlingen "Dagens blogg" Men här har ni dagens outfit:
Byxor: GinaTricot, 199 kr.
Tröja: Gap, vet inte hur mycket den kostar.
Svart jacka: Kommer inte ihåg priset eller affären.
Men nu drar jag till konståkningen hejdå! :love:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback