Back on track!

Hej allihopa! Nu är det så att jag har varit jättedålig på att blogga, hade inte tid eller någonting. Men nu tänker jag börja igen! Jag har verkligen saknat det, man saknar att lägga in bilder och skriva saker som man tycker och så. Men nu börjar jag om! Så...
 
Idag har vi kommit hem från Frankrike. Det var jättebra där, förutom att jag var sjuk dom första tre dagarna haha :(
Nej men jag låg i sängen och hade 40 graders feber, svettades och hade frossa om vartannat och jätteont i halsen. Det enda jag kunde göra var typ att sova... Kunde knappt ens äta, fy fan så sjuk har jag nog aldrig varit!
Men nu är jag helt frisk som tur är. Snart ska jag göra matteläxa som ska vara klar imorgon... Juste engelskaläxa också... Men men det går nog bra! Här är lite bilder från idag!
 
Min resväska haha... Väldigt nödvändigt att ta kort på den jag vet...
 
På busshållsplatsen när vi väntar på att bussen ska komma.
 
Flygplansmat...
 
När vi hade kommit hem.
 
Just nu:(
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback