Bara 1 problem...

Nu är det enda problemet att det bara går att ladda upp en bild per inlägg. Nån som vet hur man fixar det? Aja här kommer texten till alla bilder, och om bilderna inte kommer i den ordningen så får ni gissa haha... På andra bilden sitter vi på bussen. På tredje och fjärde bilden sitter vi och fikar på "Garden". Jag tog en päron "Smil" och Sanna tog en äpple som vanligt. Sen delade vi på världens godaste biskvi. På den femte och sjätte bilden står vi i provrummet på Gina Tricot och provar kläder. Den gråa mjukisdressen vill jag såååå gärna ha. Den var jätte skön + att den var snygg. På den sjunde, åttonde och nionde bilden sitter vi på en bänk vid utgången och väntar på att vi ska gå till bussen.(Det är ju ingen ide att gå för tidigt och stå där och frysa i fem minuter) På den tionde bilden står vi också i provrummet på Gina Tricot och Sanna håller på att ta av sig den korta topen. På den elfte och tolfte bilden är det mitt nya skal! :D På en av bilderna (det syns vilken) använde jag blixten så det blev lite konstigt. På den trettonde bilden tog jag kort på tabellen där det stod att vi skulle behöva byta buss för att komma till Silverdals kapell. På den fjortonde och sista bilden är det en bild på en prislapp på en tröja på Gina Tricot, och det stod Livia på den!!! Så coolt att jag är en tröja haha... Nej men Livia av alla namn som dessutom är så ovanligt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback