Lite tester:

Japp som sagt här kommer lite olika tester:
Tre-saker-testet
Tre saker som jag inte förtår mig på: 1. Varför alla alltid blir så bra på bild. 2. Varför jag inte kan få en systemkamera (hehe...) 3. Varför man inte fyller år jämt
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: 1. Häftapparat. 2. Tejprulle. 3. Pennburkar
Tre saker som jag gör just nu: 1. Bloggar 2. Mår lite illa :S 3. Fryser
Tre saker jag vill göra innan jag dör: 1. Resa jorden runt 2. Shoppa en hel affär 3. Resa till typ New York med alla mina kompisar
Tre saker jag kan: 1. Spela fotboll 2. Springa 3. Gå
Tre saker jag inte kan: 1. Passa tider (oftast inte) 2. Låta bli att tänka på mig själv :P 3. Låta bli att reta min lillasyster Frida...
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: 1. Jag är bäst 2. Gör som jag säger 3. Jag skämtade
Tre saker jag skulle vilja lära mig: 1. Sjunga 2. Dansa 3. Rita för jag ritar som en kossa om inte fulare :P
Tre favoriträtter: Sushi, etricote med pommes frites och bearnesås, pizza.
Sömn-testet
-Vad har du på dig när du sover? Pyjamas, underkläder eller en sovtröja.
-Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) På sidan.
-Hur många kuddar har du i sängen? 5.
-Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ja, oftast.
-Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Ja, det tror jag!
Mode-testet
Beskriv din stil med 3 ord: Cool, snygg & melike!
Vad innebär mode för dig? Jaa, jag vet inte riktigt men typ, snygga kläder och en stil som passar en själv typ!
Vilka är dina favoritaffärer/butiker? Åhh! Många! Men H&M, GinaTricot, Lindex Kaph Ahl (stavning(, Cubus, och MÅNGA fler!
Shoppar du second hand? Nej...
Vilken är din favoritdesigner? Vet inte
Vad är din favorit i sommar? Eh vet inte, korta shorts tror jag.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Vet inte, max kanske 300-400 men det e sjukt olika, ibland mer och ibland mindre!
Dyraste plagget respektive billigaste: En tröja är dyrast, strumpor är billigast!
Tror du att du kommer kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör nu? Ja, eller mer!
Brukar du tröstshoppa? Nej...
Högklackat eller lågklackat? Oftast högklackat men ibland kan det vara skönt med lågklackat.
Vilket blir ditt nästa köp? Det vet jag inte, men jag ska köpa någonting härifrån Frankrike till Sanna iaf.
Vilka är dina stilikoner? Vet inte...
Favoritplagg just nu? Ett par sköna mjuka svarta byxor och en grå supermysig Hollister tröja.
Favoritaccesoarer: Armband, örhängen och typ handväskor?
Allmänt test 1
Hur bor du: I villa
Brukar du komma i tid: Nej, eller jo ibland!
Hur lång är du: 1.60
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i skolan...
Vad har du på dig just nu: Ett par jeans och en lila långarmad tröja
Har du någon fobi: Ja typ, jag hatar trånga utrymmen, till exempel när jag inte fick av mig en klänning en gång så fastnade den över huvudet, jag började gråta :S Och sen så skämtar mamma och pappa om att jag har hårstrå-fobi haha, jag hatar små hårstrån på tallrikar...
Hade du en bra kväll igår: Ja! Hemma hos farfar och Madde med mamma, pappa, Frida, Bettan (Maddes syster) och Cecilia (Maddes systerdotter)
Vilket är ditt senaste inköp: Ett par ballerinor som jag köpte idag, ska lägga upp en bild snart
Din favoritdryck på morgonen: Ett glas juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mormor
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Några drinkglas, jättefina!
Vem snackade du med senast: Farfar
Varm favoritdricka: Varm choklad, eller nej te tror jag, och jag gillar kaffe med mycket mjölk och mycket socker i!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, det släcker törsten bäst, sen cola.
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte...
Saknar du någon just nu: Ja, Alessandra!!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Retas, slåss, vara taskig, eller allmänt störig, det e också grymt irriterande när någon pruttar, för det luktar SKIT!
Någon jag stör mig på: Ingen just nu...
Intressen: Fotboll, konståkning, kompisar, dator, bloggen, mm!
Senaste person du kramade: Farfar tror jag
Senaste person du ringde: Vet faktiskt inte
Senaste person som ringde dig: Vet inte
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Ja, när jag blir vuxen
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, den e snart, den 21 mars
Har rakat dina ben någon gång: Vet inte, typ inte
Är du sugen på något nu: Godis, men jag har ju tyvärr godisförbud
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Japp
Attraheras du av män med skägg: Nej!
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop!
Brukar du baka: Japp
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp
Vilken låt lyssnade du senast på: Tonigt Tonight med Hot Chelle Rae tror jag
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, Frida
Vad tycker du är äckligt: Hårstrån på tallriken, döda djur som luktar illa, mm.
Har du pengar på mobilen: Japp
Allmänt test 2
Vilken svordom använder du mest? 1. Jävla/jävlar 2. Fan 3. Idiot
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Typ 6.20
Var köper du dina matvaror ifrån? Typ ICA? Men nu i Frankrike köper vi från Carfor eller hur det nu stavas...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej, lika mycket!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder typ, och skor, shopping alltså!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp
När var senast någon stötte på dig? Typ förra veckan
Vad åt du till middag senast? Lax med pytt
Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? I söndags
Pratar du några andra språk? Engelska "ganska bra" och lite, lite franska
Har du gråtit offentligt? Japp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej
Vad har du med dig in på bion? Godis, popcorn och läsk oftast
Vad har du för väder? Molnigt och typ 15 grader, men förut idag var det 25 grader i solen...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Går inte på gymnasiet
När sov du senast på golvet? Haha vet inte, i fredags tror jag, men på madrass
Vilken är din favorit drink? Cola!
Gillar du din boendesituation? Ja?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja oftast
Hamnade du ofta i trubbel för att du prata under lektionerna? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 11 -.-
Tror du på liv på andra planeter? Nej...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ring Sanna
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, jag vill det, det verkar fett kul
Tycker du om att krama folk? Ja, mys!!!! ^_^
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Japp
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Japp
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, tofsar och typ småpengar

Dagens-testet
DAGENS VILL HA: Pengar
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, långarmad tröja och en hoodtröja
DAGENS FRISYR: Sidbena
DAGENS LÅT: Every time we touch, men Cascada
DAGENS PLANER: Mys^^
DAGENS SAKNAD: Sanna :'(
DAGENS DUMMASTE: Att det blåste -.-
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget! Eller jo, vi kom lite sent till farfar och Madde, typ en halv timme... Men come one! We are i France!
DAGENS DROG: Jag har ALDRIG och kommer ALDRIG ta droger
DAGENS KÖP: Ett par svarta ballerinor
DAGENS GODIS: Inget, har godisförbud
DAGENS HUMÖR: Trött, men glad!
DAGENS CITAT: Vet inte...
DAGENS ROLIGASTE: Jag! Nej jag vet inte...
Dumhetstestet
( X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( X) du har gått in i en glasdörr
( X) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
( X) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( X) du har sprungit in i ett träd
( X) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
( ) du testade precis om du klarade det
( X) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
( X) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
( X) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( X) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
( X) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( X) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
( X) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( X) du råkar göra sönder väldigt många saker
( X) du har trillat av stolen då den stått helt still
( X) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen
Summa: 17!
18 eller mindre betyder att du inte är dum.



Lycklighetstestet
[ ] Du har en pojkvän.
[ X] Du har ett eget rum.
[ X] Du har en mobil.
[ X] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ X] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ X] Det finns en pool i din gård.
[ X] Du klär dig som du vill.
[ X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[ X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ X] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ X] Du har varit på konserter.
[ X] Du samlar på något normalt.
[ X] Du längtar till skolan.
[ X] Du önskar inte att du var någon annan.
[ X] Du spelar någon sport.
[ X] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ /] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ X] Du har aldrig fått IG.
[ X] Du vet vad som händer i världen.
[ X] Du bryr dig om folk.
[ X] Du är nöjd med ditt liv.
[ X] Du kan mer än ett språk.
[ X] Du har ett smeknamn.
[ X] Du har ett husdjur.
[ X] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ X] Du har inga "fiender".
[ X] Du är en ganska snäll person.
Total: 27
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig
Åh, det tog väldigt lång tid






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback