Kommer inte på nån rubrik! :P

Nu har jag och mamma varit och handlat mat och lämnat Frida och Olivia på ridningen. Det var jättekul i rackethallen, först körde vi badminton och sen innebandy en timme. När vi körde innebandy så körde vi tärningen. Men när vi kom in från rasten så var det att jobba en timme ungefär, sen äta, sen gå till bussen. När vi kom tillbaka stannade jag och Sanna och spelade fotboll. Då kom Nika, Vilma, Sarene och Julia förbi och dom var med ett tag men sen skulle jag och Sanna hem och då stack dom också. När jag kom hem från skolan så hann jag inte blogga för vi hade brottom. Men nu ska jag ta bilder på vad jag fick i Girl:it paketet i måndags.
Gammal bild men aja! :love:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback