"Dagens sammanfattning"

Nu måste jag göra om det här, gjorde en text förut som försvann, FAN! Aja: Jo så här började dagen, jag vaknade tidigt och fixade med mitt Apstore konto. Sen åt jag frukost och jag skulle vara hos Sanna klockan halv 11 och mamma började duscha tio min innan jag skulle vara där. Men när jag väl kom dit så åt vi toast och en bit kladdkaka som vi bakade igår. Den blev perfekt! Sen åkte vi buss till Sollentuna C och där sprang vi mellan två affärer som ligger mitt emot varandra nämligen "Kjell och Company" & "Teknikmagasinet". Jag visste inte vilket skal jag skulle köpa hehe... Men till slut bestämde jag mig för ett guldigt från "Kjell och Company" för 79.90. Jag visar bild sen. Efter det gick vi till "Garden" och fikade en biskvi som vi delade på och en varsin "Smil". Sen gick vi till "Gina Tricot" och provade MASSA kläder (min ide ofc...) och vi tog såklart bilder som kommer i ett annat inlägg strax. Sen köpte vi en varsin mellanstor smoothie på "Naked juice bar" Sanna köpte en Verry Berry och jag en Cocco Sunshine. Sen gick vi till bussen som gick halv 2 men då såg jag att den gick in till stan först så då bestämde vi oss för att sätta oss och vila i dom mysiga "hörnorna" i Sollentuna C. Så vi gick tillbaka till Sollentuna Centrum och tänkte att vi har ju 20 minuter till godo, men dom minutrarna gick fort för när jag kollade på klockan så var det 4 minuter kvar tills bussen skulle gå... Men vi hann i alla fall. När vi kom hem höll vi på med våra Iphones och spelade tennis på parkeringsplatsen. Sen hämtade mamma mig och vi kollade på Let's Dance hela familjen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback