Sorry...

Förlåt för VÄLDIGT DÅLIG update idag men jag har typ städat och varit med Sanna hela tiden. Och så glömde jag att lägga upp dagens outfit också :( Och nu kan jag tyvärr inte göra det för jag har inte mina jeans på mig för jag spillde färg på dom och sen tvätta jag bort det men då blev dom blöta men dom hänger iaf på tork nu. Jag kan iaf skriva vad jag hade på mig och vad dom kostade/var jag köpte dom. Ett par varma men inte så "tjocka" socker från typ Stadium jag vet inte hur mycket dom kostade för jag fick dom av mamma. Sen ett par underställsbyxor som mamma och pappa köpte till mig i Frankrike. Jag tror att dom köpte dom på Decatlon men jag vet inte hur mycket dom kostade. Sen ett par jeans som jag köpte när jag var och handlade med mormor i typ onsdags. Dom kostade 199 kr på Gina Tricot. Supersköna och snygga! Och sen såklart tröjan som jag köpte i lördags på Hollister för 200 kr. Den är också SUPERSKÖN och snygg. Sen typ en svart kofta från New Yorker typ 99 kr. Och en munkjacka som hör till ett par mjukisbyxor. Dom fick jag i julklapp av mormor så jag vet inte hur mycket den kostade men den är iaf köpt på H&M. Aja det var vad jag hade på mig. Jag orkade inte ha några smycken på mig för att vi skulle åka skridskor. Det var jätteroligt hahahaha. Men först så åkte vi dit, sen skulle vi ta på oss skridskorna och överdragsen. Först visste jag inte om jag ville ha överdragsbyxor men sen tog jag det iaf haha för det var så kallt. När vi satt på nån jävla bänk där börja det blåsa som fan. Jag lovade Frida att hjälpa henne att sätta på henne hennes skridskor. Hon e 8 år men ändå hon var trött... Men iaf, jag gick till bilen och tog på mig överdragsen för det var såååå kallt ute. Sen satte jag på mig mina skridskorna. Jag och Sanna åkte ett varv sen fick vi ont i fötterna. Då gick vi och satte oss i bakluckan på bilen haha. Sen fikade vi utanför bilen med mackor och varm choklad. Det var verkligen SJUKT mysigt i bakluckan haha. Sen när mamma kom så frågade vi om hon kunde säga att vi gick hem. Sen backa mamma ut och Sanna började skratta. Då räknade vi till tre och sen skrämde vi Frida och hennes kompis. Dom blev skiträdda haha :D När vi kom hem började vi pyssla. Först skulle vi göra alla hjärtans dag kort men jag kom aldrig på hur jag ville h det (typiskt mig :S) så vi började måla istället. Då spillde jag färg på golvet, mattan och spegeln men jag fixade det på en gång. Lägger upp lite bilder nurå, så det kommer snart :D Puss :love:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback