Sova...! Skönt asså hehe :blush:

Äckligt by Ansiktet
http://www.youtube.com/watch?v=TbGWpLHSlsI
Det började med att jag var ute kväll med en brud som jag träffat och som bjudit på dejt. Vi drack en flaska vitt och åt en bollabeise. Drack en liten drink men vi hoppade dessert. För hon sa nu vill jag ha dig baby jag sa jag är här det är bara ta mig baby. Så vi hamna hos henne. Plötsligt låg jag bakbunden naken i sängen. Hon sa nu tar jag dig till himlen ska bara upp och hämta en och annan sak på vinden. Du och jag under täcket baby. Det har gått flera veckor baby. Sen vi låg där hos dig och du frågade mig ska vi göra nåt äckligt baby. Jag blev tagen på sängen baby. Jag låg där naken och ängslig baby. Men det kändes okej när du visade mig hur man gör nånting äckligt baby. Veckorna gått rätt så fort. Jag har fått fett mycket gjort. Men jag känner mig rätt äcklig jobbat från morgon till kväll. Längtar till kommande helg. Då jag får komma hem till dig. Vi kan ta vid där vi sluta förra veckan. Låt mig bara få ta en dush. Sen gör vi det där som är uteslutet för de flesta. De dom tycker är överkurs. Men jag vill ha mer än en körlektion. Och jag, jag tror faktiskt jag är redo. Så uppkörning är vad hon föreslår. Och jag, jag lägger inte in nåt veto. Du och jag under täcket baby. Det har gått flera veckor baby. Sen vi låg där hos dig och du frågade mig ska vi göra nåt äckligt baby. Jag blev tagen på sängen baby. Jag låg där naken och ängslig baby. Men det kändes okej när du visade mig hur man gör nånting äckligt baby. Jag ställer inga krav, krav, krav. Säger aldrig nej, nej, nej. För du vet vad jag vill ha, ha, ha. Så du får göra vad du vill med mig. Ställer inga krav, krav, krav. Säger aldrig nej, nej, nej. För du gillar det så bra, bra, bra. Så när du får göra vad du vill med mig. Du och jag under täcket baby. Det har gått flera veckor baby. Sen vi låg där hos dig och du frågade mig ska vi göra nåt äckligt baby. Jag blev tagen på sängen baby. Jag låg där naken och ängslig baby. Men det kändes okej när du visade mig hur man gör nånting äckligt baby. Ska vi göra nåt äckligt baby. Du och jag under täcket baby. Det har gått flera veckor baby. Sen vi låg där hos dig och du frågade mig ska vi göra nåt äckligt baby. Jag blev tagen på sängen baby. Jag låg där naken och ängslig baby. Men det kändes okej när du visade mig hur man gör nånting äckligt baby.


Det här var bilderna från i måndags. Nu kommer bilderna från idag.


"Modellbilderna" finns på facebook om du inte orkar vänta tills imorgon hehe... Här hittar du dom: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.149161095202329.29238.100003253172862&type=1 Puss o kram, godnatt! :love:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback