Hey there!

Vaknade precis, jag vet inte varför men jag vaknar alltid så himla tidigt på helger när jag har gått ovh lagt mig as sent. Igår kväll kollade vi på nån Bond-film på 3:an, och sen efter det skulle jag blogga men jag fattade inte vad som var fel med datorn. Felet var att batteriet satt löst på ena sidan hahahah :') Så går det när man är trött. Men idag ska jag nog inte gå på fotbollsträningen, för vi tränar med 01:or på lördagar och då brukar 02:orna vara med men nu har 02:orna typ "tagit över" så det är några från vårat lag och 02:or! Kanske någon från 01:orna också, men en gång skulle vi spela mathc på små mål och jag var med en i 01:ornas lag (hon är jätteduktig) och så var vi med en  02:a som inte kunde ta emot en hård passninng och hennes pappa satt och skrek typ "Bra älskling, du klarar att skjuta, kom igen älskling!" Men aja nu ska jag nog bara softa, typ kolla på TV. Frida sov hos en kompis inatt så det blir lugnt här nu på morgonen... Men hejdå, kram kram! :love:



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback